Veel gestelde vragen:
Hoe kan ik een reservering maken?
- Een reservering kunt u maken door ons een mail te sturen. Belangrijk is hierin te vermelden om welke datum het gaat. Na dit contact sturen wij antwoord en als er plek vrij is plannen wij uw hond in en sturen wij een intake formulier. Zo weten wij precies wie er bij ons komt logeren en of wij nog rekening moeten houden met bijzonderheden. Bent u al klant bij ons kunt u een inlogecode krijgen voor ons online boekingssysteem.
Wat moet ik met de hond meegeven?? -Om de kennel gezellig en huiselijk in te richten vragen wij een eigen mand, kleed of kussen mee te geven en ook mag er wat speelgoed mee waar de hond aan gewend is. Het paspoort blijft tijdens het verblijf in ons archief. Houd wel rekening mee dat uw hond ''op de boer'' verblijft dus geef geen nieuwe of dure spullen mee die niet kapot of vies mogen worden. Alle spullen die u aan de hond mee geeft worden op eigen risico meegegeven. Wij zijn dus niet aansprakelijk voor het slopen van de spullen.
Wanneer kan ik de hond brengen?? -Om rust in het verblijf te behouden hebben wij haal en breng tijden deze zijn te vinden onder het kopje haal en breng tijden. Wel vragen wij in dit tijdvak een tijdstip af te spreken. Dit zodat wij kunnen zorgen dat uw hond nog kort voor het ophalen lekker naar buiten is geweest en geen eet moment kort op de auto reis krijgt.
Kan ik kennis komen maken?? -Zeker is het mogelijk om eerst bij ons te komen kijken. Wel gaat dit enkel op afspraak en vragen wij om dit zonder hond te doen om zo de rust te bewaren voor de honden die op dat moment bij ons verblijven. Wij merken dat de baasjes dit vaak voor de honden willen doen maar de hond heeft bij ons vaak al snel zijn of haar draai gevonden
Moet mijn hond gecastreerd zijn en wat als mijn teefje loops is?? - De honden worden bij ons apart in de kennel geplaats en gaan ook apart met een partner van het zelfde geslacht naar buiten dus niet gecastreerde reuen en loopse teefjes zijn bij ons gewoon welkom.
Kan ik mijn hond ook eerder ophalen dan de gereserveerde periode? -Dat kan, wij brengen alleen wel de totale gereserveerde periode in rekening, omdat wij dat plekje voor u hebben gereserveerd en daar rekening mee hebben gehouden.